Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Jsem PharmDr. Andrea Labajová, IČO 09201874, se sídlem Dunajská 187/7, Starý Lískovec, 625 00 Brno,jsem zapsaná u živnostenského úřadu.
Doručovací adresa je Andrea Labajová, Žďár č. 35, p. Rájec Jestřebí, okr. Blansko, 67902
Naše kontaktní údaje jsou:
E-mail: labajova@zoubkovavilaeshop.cz
Tel. č.: + 420 605 218 961
Na těchto kontaktních údajích nás můžete kontaktovat i pro poskytování informací a plnění povinností dle DSA.
Jazykem komunikace je čeština a angličtina.
Komunikovat s námi můžete také prostřednictvím aplikace messengeru (Instagram:
zubicka_zoubkovavila, messenger FB profil Zubička).
Provozujeme e-shop na adrese www.zoubkovavilaeshop.cz
I. Úvodem
1. Tyto podmínky upravují naše vzájemné vztahy, pokud nakupujete na našem e-shopu. Jsou součástí
kupní smlouvy. Pokud si ale při naší komunikaci domluvíme něco jiného, než je v těchto
podmínkách, má tahle naše dohoda přednost.
2. Tyto obchodní podmínky platí pro spotřebitele.
3. Pokud nenakupujete jako spotřebitel, platí pro naše vztahy obecná právní úprava, kterou najdete
hlavně v občanském zákoníku. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku ale nepoužijeme. To znamená,
že vaši objednávku na našem e-shopu musíme ještě potvrdit, aby vznikla kupní smlouva.
4. Pokud vás zajímají informace o práci s osobními údaji, najdete je na našem webu, v patičce.
II. Omezení pro platbu a doručování
1. Na našem e-shopu můžete platit následujícími způsoby:
- bankovní převod
2. Zboží doručujeme jen na území České a Slovenské republiky, pokud se nedomluvíme individuálně
jinak.
III. Uživatelský účet
1. Na našem webu si můžete založit vlastní uživatelský účet, ze kterého si můžete zboží objednat.
Účet ale není nutný, nakoupit u nás můžete i bez něj.
2. K účtu, prosíme, opatrujte vaše přístupové údaje. Informace a data, která do účtu vyplňujete,
udržujte aktuální.
3. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas potřebujeme provést údržbu nebo
opravu systému. Za případné komplikace se omlouváme.
4. Uživatelský účet vám můžeme zrušit, a to hlavně pokud jej dlouhodobě nepoužíváte nebo pokud
jeho prostřednictvím porušujete smluvní nebo jiné právní povinnosti. K tomu píšeme více i v čl. V.
těchto obchodních podmínek.
IV. Recenze
1. Na našem webu nebo sociálních sítích můžete najít recenze od našich zákazníků.
2. Recenze mohou psát zákazníci, kteří u nás daný produkt opravdu nakoupili, což ověřujeme v
nákupní databázi manuálně, podle jména a příjmení.
3. Na Googlu, sociálních sítích a Firmách.cz můžete najít další recenze nás nebo našich produktů.
Vzhledem k tomu, že jsou psané uživateli na platformách třetích stran, na které nemáme vliv, tyto
recenze nelze z naší strany ověřit. Děkujeme za pochopení.
V. Regulace obsahu
1. Na našich stránkách si můžete založit uživatelský účet.
2. Pokud prostřednictvím účtu provozujete činnost, která:
- je v rozporu s právními předpisy;
- je v rozporu s dobrými mravy;
můžeme dle našeho uvážení a míry závažnosti pozastavit nebo i smazat uživatelský účet, pokud
jeho prostřednictvím porušujete tyto podmínky opakovaně nebo zvlášť závažně. O takovém kroku
bychom vás bezodkladně informovali.
VI. Naše zboží
1. Na e-shopu najdete informace k vámi vybranému produktu, včetně dostupnosti, termínu doručení
a ceny. I přesto s vámi můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť.
2. Pokud je produkt na našem e-shopu uvedený jako rozbalený, otevřený, s vadou nebo s jiným
obdobným důvodem pro jeho zlevnění, prosíme, mějte na paměti, že z takového důvodu nám ho
nemůžete zpětně reklamovat. Jinak se ale reklamace i u těchto produktů řídí obecnými pravidly,
která najdete dole.
3. Barvy a odstíny zboží se mohou kvůli nastavení vašeho zařízení, ze kterého si zboží na e-shopu
prohlížíte, lehce lišit.
4. Dovolujeme si upozornit, že naše mince, medaile neslouží jako oficiální platidlo a nemají nominální
hodnotu.
5. Všechny ceny uvádíme včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na balné a doručení. Ty najdete
uvedené dál, v rámci nákupního procesu.
6. Pokud někde uvádíme cenu, která je zcela zjevně chybná, tato cena nás nezavazuje a smlouva mezi
námi nevznikla.
VII. Objednávka
1. Požadované zboží vložte do košíku. Provedeme vás objednávkovým procesem krok za krokem.
2. V nákupním formuláři najdete informace o zboží, množství a ceně, zvolíte způsob dopravy a tím
se vám ukáže i konečná částka, která obsahuje cenu za zboží a náklady na jeho dodání (včetně
balného). Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále „Objednávka“).
3. Před odesláním Objednávky si můžete údaje zkontrolovat a změnit.
4. Objednávku odešlete proklikem na tlačítko „Objednat s povinností platby“.
5. Pokud nám bude vaše Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým
parametrům apod.), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení. V takovém případě
kupní smlouvu uzavřeme až okamžikem vzájemného potvrzení této objednávky.
6. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tyto náklady se ale
nijak neliší od běžných sazeb.
VIII. Doručení
1. Zboží vám dodáme způsobem, který si v košíku vyberete, ve stanoveném termínu, na vámi
zadanou adresu.
2. Prosíme, myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte
povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíte, máme právo po vás chtít náhradu škody.
Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo
přiměřené náklady na skladování věci. Také máme možnost od smlouvy odstoupit.
3. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám, ideálně bez zbytečného
odkladu, dejte vědět. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). Rychlá reakce
a dokumentace z vaší strany nám pomáhá věc efektivně řešit i s našimi byznysovými partnery.
Děkujeme.
IX. Platba
1. Informaci o ceně zboží (včetně případného DPH) uvádíme vždy u nabídky daného produktu.
2. Kupní cenu a náklady na dodání zboží můžete hradit:
- bankovním převodem
3. Pokud platíte bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty
pro dodání nám začínají běžet až po připsání celkové ceny na náš účet. Pokud nám platba nedorazí
do 7 dnů, můžeme od smlouvy odstoupit (objednávku stornovat).
4. Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na
zadanou e-mailovou adresu.
5. Případné slevy u nás nejde kombinovat.
X. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
1. Pokud u nás nakupujete jako spotřebitel, můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce
znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze. Pro
toto odstupování platí následující pravidla.
2. Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dáno jeho povahou. Je to zboží, které
například:
- podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby,
- jste po dodání nenávratně zapracovali s jinými produkty,
- jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vaším osobním potřebám,
- jsme dodali v zapečetěném obalu a ze zdravotních nebo hygienických důvodů ho nejde vrátit
poté, co jste obal porušili,
- má cenu závislou na výchylkách finančního trhu nezávisle na naší vůli a u kterého může dojít
ke změně na finančním trhu během lhůty k odstoupení.
3. V ostatních případech můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí – ať už vámi nebo vámi
pověřenou osobou (dopravce se v tomto případě nepočítá). Pokud jsme zboží dodávali po částech,
tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky. Pokud jsme
si dohodli pravidelné dodávání zboží po určitou dobu, běží 14 denní lhůta od první dodávky.
4. Se zbožím se v rámci 14 dnů můžete seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností).
Nakládejte s ním ale přiměřeně a šetrně, jakoby jste ho zkoušeli v kamenné prodejně – tedy
opravdu jen tak, jak je pro seznámení se se zbožím nezbytné. Tak například pokud je ke zboží
přibalený jeho vzorek, otestujte, zda vám produkt sedí, na tomto vzorku.
5. Do 14 dnů nám dejte jakkoliv vědět, že si zboží přejete vrátit (a tedy od smlouvy nebo její části
odstupujete).
6. Pro odstoupení můžete využít formulář, který najdete v závěru těchto podmínek, jeho využití ale
není podmínkou.
7. Uveďte nám ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme peníze
poslat zpět. Důvod odstoupení od smlouvy uvádět nemusíte.
8. Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám vám
vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona
máme právo vám vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli na
našem e-shopu pro doručení daného zboží zvolit.
9. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný.
10. Částku vám vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale
můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali
k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív.
11. Zboží nám zašlete (nebo jinak předejte) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
12. Zboží vraťte kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené: máme právo
posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním
nakládáním nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením nebo nepřiměřeným
zkoušením poškodíte nebo opotřebíte, můžeme po vás chtít náhradu za snížení hodnoty zboží a
započíst ji na vracenou částku.
13. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.
14. Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek
s tzv. rozvazovací podmínkou: v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy
rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám zašlete zpět spolu se zbožím, pokud se
nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vracené částce.
XI. Jak reklamovat vady
1. Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráte,
zejména:
- odpovídá vaší objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti,
funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další sjednané vlastnosti nebo
vlastnosti, které můžete rozumně očekávat i s ohledem na naše reklamy a jiné materiály nás
nebo našich obchodních partnerů)
- se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu
- se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá
- má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze
- vyhovuje právním předpisům
2. Pokud jsme vás před koupí výslovně upozornili, že se některá vlastnost věci liší a vy jste s touto
vlastností souhlasili, nejde zboží pro tuto vlastnost reklamovat. Také nejde věc reklamovat pro vadu,
pro kterou jsme ji zlevnili a na tento důvod zlevnění jsme vás předem upozornili.
3. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže
je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc
nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
4. Věc můžete reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zásilky. Tato doba neběží (staví
se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
5. Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí
podle příslušného bydliště spotřebitele.
Jak reklamaci uplatnit
6. Zboží můžete reklamovat jakkoliv. Zavolejte nám, stavte se, napište e-mail nebo dopis.
7. Prosíme, sdělte nám:
- vaše kontaktní údaje, na které vám dáme vědět, jakmile bude reklamace vyřízena
- jak se vada projevuje a kdy jste na ni přišli
- jak si přejete reklamaci vyřídit
- budeme potřebovat i jakýkoliv doklad či prokázání nákupu
8. Vadné zboží nám pošlete nebo přineste spolu s reklamačním formulářem. Někdy nám může stačit
i jen zaslání fotografie – dali bychom vám vědět. Ideálně nás tedy předem kontaktujte, domluvíme
se.
9. Pokud vyplníte tento formulář
https://www.zoubkovavilaeshop.cz/user/documents/upload/Formul%C3%A1%C5%99%20pro%2
0reklamaci.pdf
odbavení z naší strany bude jednodušší, děkujeme.
10. Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že pro
většinu reklamací (a jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní - opět nás v takovém
případě ideálně kontaktujte dopředu, domluvíme se, jestli je to i váš případ.
11. Při reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o
jejím vyřízení.
12. Prosíme o pochopení, že přirozené zbarvení kovu vlivem oxidace nebo způsobené používáním není
vada zboží, nelze ho z těchto důvodů reklamovat.
Co můžete požadovat
13. V první řadě po nás můžete chtít opravu, doplnění nebo výměnu zboží.
14. Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný
(například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit.
15. Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:
- vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je
zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme
- vada se projevuje opakovaně
- vada je podstatná
Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se
ale obecně za to, že je vada významného charakteru.
Jak vyřídíme reklamaci
16. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme
jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
17. O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste vyplnili při
reklamaci. Pokud si věc zpátky nepřevezmete, můžeme po vás chtít přiměřené náklady, které se
pojí s uskladněním věci.
18. Náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme. O proplacení nás
požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak
na tyto náklady nebudete mít nárok.
XII. Závěrem
1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení
spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na
Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00
Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na váš návrh,
a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit napřímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1
roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili svoje právo, které je předmětem sporu. Zahájit
mimosoudní řešení sporu online můžete prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové
stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských
sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).
3. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem
vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se můžete obrátit s případnou stížností.
4. Dozor v oblasti povinností dle nařízení DSA vykonává Český telekomunikační úřad.
5. Smlouva je u nás uložena, neposkytujeme k ní však přístup.
6. Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.
7. Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele
vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
8. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení
stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží
nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec kupní smlouvy bez našeho
souhlasu.
V Brně, dne 30.05.2025